Retour aanvragen

Aangekochte artikelen kunnen binnen de 14 kalenderdagen probleemloos en zonder vermelding van reden geretourneerd worden. Vul onderstaand formulier in om je retour aan te vragen.

Vragen? Hulp nodig? Neem gerust contact op.


Het emailadres dat je opgaf bij het plaatsen van je bestelling.
Het nummer van je bestelling
Je kan dit nummer terugvinden bovenaan in de email met de bestelbevestiging: [Bestelling #??????]
Als je de volledige bestelling wenst te retourneren hoef je hier niets in te vullen.
Wil je maar een deel van je bestelling retourneren dan vermeld je hier de artikelen waarvoor je de retour wil aanvragen.
Bij Kadarine streven we ernaar om je shopping experience zo aangenaam mogelijk te maken. Als er bepaalde opmerkingen zijn die je met ons wenst te delen om onze service verder te verbeteren dan kan je dat hier vermelden (optioneel).
Kies een optie om te retourneren:
Je kan de artikelen gratis retourneren door ze binnen te brengen in onze winkel te Hasselt.
Als je de artikelen wenst terug te sturen met de pakjesdienst kies je voor de optie “Versturen via de pakjesdienst”. De kost van de verzending is voor rekening van de klant.

Maak een verzendetiket aan:
Voor België kan dit met Bpost via deze link.
Voor Nederland kan dit met Postnl via deze link.
Indien gewenst mag je ook een andere pakjesdienst naar keuze gebruiken.

Als bestemming geef je het volgende adres op:
Kadarine
Sint-Truidersteenweg 509
3500 Hasselt
België


Verzend je pakket:
Zorg ervoor dat de artikelen veilig verpakt zijn (beschadigde artikelen kunnen niet terugbetaald worden).
Kleef het verzendetiket op de verpakte artikelen en bied je retourpakketje aan bij de pakjesdienst.

Terugbetaling:
Zodra we je retour in goede staat ontvangen hebben gaan we over tot de terugbetaling. Je ontvangt een email wanneer de terugbetaling uitgevoerd is.
Terugbetalingen worden steeds uitgevoerd met dezelfde betaalmethode als die je gebruikt hebt bij het plaatsen van de bestelling.