Vraag & Antwoord

Hieronder kan je alvast een antwoord vinden op enkele veel voorkomende vragen. Zit jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

Hoe lang moet ik op mijn bestelling wachten?

Plaats je de bestelling op een werkdag voor 15u00, dan wordt deze nog dezelfde dag verzonden.
Bestellingen geplaatst na 15u00 worden de eerstvolgende werkdag verstuurd.

Zodra we jouw bestelling verstuurd hebben krijg je van ons een email ter bevestiging dat je bestelling overgedragen is aan de pakjesdienst.

De normale levertijd na verzending bedraagt 1 tot 2 werkdagen.

Kan ik een artikel terugsturen?

Zeker. Past het niet of ben je toch niet helemaal tevreden? Dan kan je er steeds voor kiezen om het artikel terug te sturen.

Meer info over de retourprocedure kan je hier terugvinden: retourprocedure

Kan ik mijn bestelling laten cadeau verpakken?

Ook wij zijn fan van mooi verpakte cadeautjes. Vermeld dus gerust bij de opmerkingen van je bestelling welk item je wil laten inpakken en dan maken wij er een mooi cadeautje van.

Kan ik op een ander adres of in een afhaalpunt/pakjesautomaat laten leveren?

Bij je bestelling kan je het gewenste leveradres opgeven.

Niet thuis op het moment van levering?

Zodra je verzending geregistreerd wordt bij de pakjesdienst ontvang je een email met een track-and-trace code. Via een link in deze email kan je je leveringsvoorkeuren aanpassen met extra info/vragen voor de pakjesdienst.

Hoeveel kost het om te leveren?

Voor België:
Gratis levering vanaf een bestelbedrag van 50€, voor kleinere bestellingen: 4,99€

Voor Nederland:
Gratis levering vanaf een bestelbedrag van 75€, voor kleinere bestellingen: 7,49€

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling verzonden is ontvang je van ons een email ter bevestiging dat je pakketje overgedragen is aan de pakjesdienst. Even later ontvang je van de pakjesdienst via email een track-and-track code om je pakje te volgen.

Ik twijfel over de look, styling, combinatie… Kan je mij wat advies geven?

Kadarine staat voor persoonlijk service, ook online. Neem gerust contact op. We helpen je graag verder.
We zijn bereikbaar via telefoon op het nummer +32 (0)11 31 33 74, Email, Whatsapp en Messenger.

Met onze jarenlang ervaring helpen we je graag verder om die outfit te kiezen waarin jij je helemaal goed in je vel voelt.

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kan ons telefonisch bereiken tijdens de openingsuren van de winkel op het nummer +32 (0)11 31 33 74.
Verder zijn wij steeds bereikbaar via Email, Whatsapp en Messenger.
Je kan onze contact-gegevens en openingsuren ook terugvinden op onze contact-pagina.

Ik ben een grote fan. Kan ik jullie volgen?

Natuurlijk! Je kan ons volgen op facebook en instagram.
Je kan je ook registreren voor onze nieuwsbrief.

Ik heb een kortingscode ontvangen. Hoe kan ik deze innen?

Op de pagina “winkelmand” kan je de couponcode ingeven. Deze zal dan automatisch verrekend worden. De toegepaste korting wordt ook vermeld in je winkelmand-totaal.

Lukt het niet? Geen probleem: We helpen je graag verder. Neem gerust contact op.

Is het mogelijk een BTW factuur te ontvangen van mijn bestelling?

Dat kan: Vul je BTW Nummer in bij het invullen van je facturatiegegevens. Wij bezorgen je dan via email een BTW factuur binnen de 5 werkdagen.