Retourprocedure

Bij Kadarine doen we ons uiterste best om jou tevreden te stellen met je aankoop. Mocht je toch niet tevreden zijn, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, zonder vermelding van reden, je aankoop retourneren.

De verzendkosten van de retour zijn voor rekening van de klant. Je kan de artikelen ook steeds gratis retourneren of ruilen in onze winkel.

❗️Vergeet niet je retour te melden via het retourformulier.
Om je retour snel en correct te verwerken, vragen we je vriendelijk om je retour eerst aan te melden. Indien je retour niet is aangemeld, kan dit vertraging opleveren in de verwerking van je terugbetaling omdat we mogelijk niet over de nodige informatie beschikken.

Vragen? Hulp nodig? Neem gerust contact op.

Hoe retourneren

Vul het retourformulier in via deze link.

Kies een optie om te retourneren

Je kan de artikelen gratis retourneren door ze binnen te brengen in onze winkel te Hasselt.
Als je de artikelen wenst terug te sturen met de pakjesdienst kies je voor de optie “Versturen via de pakjesdienst”. De kost van de verzending is voor rekening van de klant.

Maak een verzendetiket aan

Voor België kan dit met Bpost via deze link.
Voor Nederland kan dit met Postnl via deze link.
Indien gewenst mag je ook een andere pakjesdienst naar keuze gebruiken.

Als bestemming geef je het volgende adres op:

Kadarine
Sint-Truidersteenweg 509
3500 Hasselt
België

Verzend je pakket

Zorg ervoor dat de artikelen veilig verpakt zijn (beschadigde artikelen kunnen niet terugbetaald worden).
Kleef het verzendetiket op de verpakte artikelen en bied je retourpakketje aan bij de pakjesdienst.

Terugbetaling

Zodra we je retour in goede staat ontvangen hebben gaan we over tot de terugbetaling. Terugbetalingen worden steeds uitgevoerd met dezelfde betaalmethode als die je gebruikt hebt bij het plaatsen van de bestelling.

Je ontvangt een email wanneer de terugbetaling uitgevoerd is.

Voorwaarden

De retour dient gemeld te zijn via het retourformulier, binnen de 14 dagen na levering.

Teruggestuurde artikelen mogen gepast, maar niet gedragen zijn. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het artikel slechts mag inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.

De artikelen moeten steeds in de originele staat en veilig verpakt teruggestuurd worden.

Houd er rekening mee dat om hygiënische redenen de volgende producten niet geretourneerd kunnen worden:

  • Onderkleding zoals slips, bodysuits en shapewear (indien de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend is).
  • Antistatische spray en wasparfum, aangezien deze producten na openen niet meer geschikt zijn voor wederverkoop of hergebruik.